It´s probably for the best... even though it doesn´t feel like it for the moment...

Andreas Johansson » PLAZA » 7

Andreas Johansson » PLAZA » 5

Andreas Johansson » PLAZA » 2
bilder från lundlund.com

Halloj! Dagen har spenderats i Västerås med bästa Emelie, vi hittade faktiskt en hel del båda två, så det var en riktigt lyckad dag! Ikväll ska jag vara hemm och vara "barnvakt" åt mina låtsas brorsor, haha ne men det blir nog riktigt kul vi ska väll kolla på någon film och så har pappa köpt hem massa chips, godis och glass så vi kan tjocka oss rejält!
Imorgon blir det nog en pluggdag då jag faktiskt har lite grann att plugga med men som tur är så är det inte så jättemycket! Ska nog även försöka hinna med en liten sväng på stan och köpa concealer och puder!

Vet inte ifall någon är vidare intresserad men jag köpte iallafall ett par ljusa jeanstights, en svart och en randig tröja och en foundation om ni vill kan ja lägga ut bilder så dår får ni säga till annars struntar jag i det för det kanske inte direkt är något intressant att se, men somsagt, ni väljer.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Lägg ut bilder!;)



Hoppas du får en trevlig kväll:)

2009-09-19 @ 18:41:27
URL: http://Mystor.devote.se/
Postat av: patricia

lägg ut bilder gumman =) <3

2009-09-19 @ 19:11:04
Postat av: Josefin

Jag vill se!!!!!!!!!!!

2009-09-20 @ 13:14:41
URL: http://golfjossan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det var suuuperkul igår, riktigt lyckad dag! :D <33

2009-09-20 @ 14:37:51
URL: http://myfashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0