Can´t you fly with me

Anledningen till att jag inte har bloggat var först att jag var sjuk men sen slutade min dator att fungera så just nu är den kvar hemma hos pappa (åkte till mamma igår) så att han kan kolla på den och förhoppningsvis fixa den. Nu sitter jag iallafall vid min systers dator. Men nu vet ni iallafall anledningen till varför jag inte har bloggat nått.

Idag ska jag iallafall plugga men sen åker jag till Bea och sover där! Nu har vi inte träffats sen i måndags då båda har varit sjuka och sen var vi lediga i torsdags och fredags från skolan.

Vi hörs sen när jag får tillgåmng till en dator eller när min dator fungerar igen!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va jobbigt att datorn slutade fungera :/ Men är den fixad nu eller? <33

2009-09-30 @ 16:03:39
URL: http://myfashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0