MakeUp


här är en lite bättre bild på just sminket

fotograf: emelie modell: emma makeup: jag


Idag var det som sagt temadag och det var precis lika tråkigt som jag förväntade mig att det skulle vara, men nu är det iallafall över så då behöver ja inte tänka på det mer,... (nu är det bara eftergrejerna som vi ska diskutera eller vad det nu var)....
Just nu sitter jag här och läser i våran otroligt (inte så) roliga svenska bok...litteratur historia... det hörs ju bara på namnet. Men vi har prov nästa vecka så det är väll bäst att jag läser på det. Jag har iallafall torsdag att se fram emot, då har vi endast en lektion (13.05 - 14.25)!!
Nu måste jag plugga igen för ikväll går det Desperate housewives och om jag ska hinna kolla på det är det nog bäst att jag sätter igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0