You should never ask why incase you don´t get the answer you´re hoping for

Jag vet att jag inte bloggat så mycket nu men när väl är soligt och fint ute så sitter jag helst inte vid datorn. Idag har jag iallafall firat mamma på morsdag (åkte till henne eftersom jag är hos pappa nu) ,solat lite på förmiddagen och på eftermiddagen åkte vi iväg till farmor och fikade lite och så har jag plockat ordning på mitt rum och bäddat rent sängen så det ska bli riktigt skönt att gå och lägga sig när man duschat innan!

Igår bestod större delen av dagen till solande men på kvällen så kom några stycken hit och så grillade vi och hade det trevligt. Den här helgen har med andra ord varit väldigt lugn och skön men imorgon är det skola och på ett sätt så längtar jag faktiskt för jag vill bara att den här veckan ska ta slut så att jag får åka iväg till Spanien! Nu är det liksom bara 9 dagar kvar!!
Den här skolveckan kommer nog bli väldigt lugn och skön och säkert en del inställda lektioner (kan man ju hoppas iallafall) och på fredag är vi ju lediga så då är det bara att tvätta och packa.

Oj vad långt det här blev, hoppas det är någon som orkade läsa isåfall, credit till den. Nu ska jag nog hoppa in i duschen, och senare ska jag nog bara ta det lite lugnt framför tv:n och blogga lite mer såklart, men ikväll ska jag komma i säng tidigt så att jag är utvilad imorgon!
Marcus Ohlsson » Velvet » 6
lundlund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0