Take me back



I torsdags natt kom jag hem från Spanien, det var hur skönt som helst där borta, runt 30 grader och sol varje dag, det tråkiga var väl att både Bea och jag brände oss rätt rejält redan första dagen så dom andra dagarna spenderades under parassoll med solskyddsfaktor 40 men det blev ju bra tillslut ändå. På dagarna låg vi vid poolen eller på stranden och på kvällarna åt vi middag på någon restaurang superskönt!!

Men nu har jag kommit tillbaka och då är det jobb som gäller, börjar redan på måndag och ska då jobba i en vecka, sen efter det är jag ledig en vecka och sen bär det av till morfar i finland och sen är det ytterligare 4 veckors jobb... känns som om det är rätt mycket som händer den här sommaren men jag hoppas att jag får lite tid över till att vara med vännerna och njuta i....solen (?).

Nu ska jag lägga mig och läsa min nya tidning!!

Kommentarer
Postat av: Bea

Åhh jag längtar tbx till värmen, vems arm är det? :)

2009-06-21 @ 15:09:47
URL: http://myprecioussecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0