I try so hard to get you back

Idag hade jag egentligen inte planerat att göra något alls, kanske bara ligga och slappa lite i en solstol på altanen men Evelina frågade om jag inte ville följa med till Bresse så då gjorde jag ju det istället, det var verkligen hur skönt som helst, vi badade massor och solade och åt glass sen tror jag klockan var runt halv 5 när vi cyklade tillbaka till stan och då var man helt slut efter en hel dag i solen.

Så nu när jag kom hem har jag inte gjort så mycket bara tagit det lugnt och fixat massa med min nya ipod som jag köpte igår (en rosa!!!).

Imorgon ska jag, Bea och Jossan träffas i en park och sola lite, äta, lyssna på massa bra musik och bara ha det hur skönt som helst!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0