All the things we thought about that never will happen again

http://clemencepoesy.co.uk/wp-content/clemence-poesy-french-vouge.png
från Italienska vouge

Jag kom hem från skolan för typ två timmar sen men jag kände att det var skönast att göra skolarbetet på en gång. Jag skrev en spanskauppsats om Lauren Conrad för man skulle skriva om något valfritt, t ex en film eller kändis, så det var inte så jättetråkigt! Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag ska iallafall ta det lugnt och snart är det nog middag.
Det här verkar vara den sista riktigt soliga och varma dagen nu den här veckan för sen är det bara grått och regn... lite trist.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling på mig blogg

Jättefina vinster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0