I Believe In Fairytales

Det blev lite ändrade planer för veckan, imorgon åker jag iväg med min lillasyster och "låtsatsmamma" till någons sommarstuga där vi ska övernatta så vi kommer hem på fredag eftermiddag! Sen åker jag på lördag iväg till Finland då vi ska bila dit och hälsa på min morfar som har flyttat tillbaka dit, och där stannar vi en vecka. Så det här är egentligen min sista dag att bara vara hemma på flera veckor nu för sen när jag kommer tillbaka jobbar jag i fyra veckor.

Nu ska jag börja packa två olika väskor (en till imorgon och en till finland) har faktiskt ingen riktig lust till att lägga mig ute i solen idag men jag får se om jag ändrar mig framåt eftermiddagen!

Ha det så bra! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har verkligen en fullspäckad sommar att se fram imot :)

2009-07-01 @ 18:45:28
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/
Postat av: ERICA - FLYTTAR TILL USA 09/10

sv: tack för kommentaren! Jag besvarar frågan i ett inlägg sedan :)



---



Jag flyttar ensam till usa hösten 09 i ett år för att plugga på highschool. Vill du följa mig och mina förberedelser inför året samt när jag är iväg?

2009-07-01 @ 22:08:33
URL: http://ericausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0