We don’t have time left to regret

Igår var jag på tjejmiddag hos Bea och trots lite tråkigheter lyckades vi få det rätt trevligt! Både jag och Sandra sov över där men jag åkte hem rätt tidigt då jag skulle åka till Barkaby med familjen, jag köpte inte så jättemycket men fick iallafall med mig en tröja, tights och ett armband men jag funderar starkt på en "skjorta/blus" på H&M och den omtalade skinnjackan så jag får se om jag köper något imorgon då vi ska in till Västerås på kvällen.

Jag är riktigt trött då jag inte sov så jättelänge så det blir nog en riktigt lugn kväll med film tänkte jag! Imorgon är sista sommarlovsdagen för på tisdag är det dags för skola igen, tråkigt nog...  men jag ska verkligen göra mitt bästa för att inte tänka på det utan ta vara på den sista tiden nu.

Det känns bara som om jag babblar på här så det är nog dags att avsluta inlägget innan det blir fullkomligt oläsligt.


(skinnjackan)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du lyckas få tag på skinnjackan snart då! :)

2009-09-06 @ 16:52:22
URL: http://myfashion.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0