More than a lovesong

Jag saknar faktiskt att blogga, även fast det ibland känns jobbigt så är det så skönt att bara få skriva av sig. Jag ska därför försöka skriva lite varje dag iallafall men vissa dagar blir det säkert undantag. Det jag kommer skriva om kommer variera ibland kanske lite om smink ibland mode ibland bara vad jag gör, det beror helt på hur jag känner.

Idag var jag iallfall i skolan (en låååång dag) och hade psykologi, italienska, spanska och svenska en helt okej dag faktiskt även fast det alltid är jobbigt att gå i skolan. När jag slutade så tränade jag och Bea ett tag, kan inte säga att det var riktig hårdkörning men jag tycker det är en bra början iallafall och huvudsaken är att vi faktiskt tränade. När jag kom hem gjorde jag inte så jättemycket har mest suttit och kollat lite på datorn men jag var även ute och hämtade lite papper från mamma som kom förbi (är hos pappa nu) och sen gick jag ner till gymmet för att lämna in dom men hon som stod i kassan skulle åka vilken sekund som helst och den andra satt upptagen i ett möte så jag får helt enkelt komma tillbaka igen om ca. en halvtimme men det är inte direkt någon fara då jag bor max 100 meter därifrån! Nu ska jag ta tag i lite italienska läxor så att jag har det gjort nu på en gång istället för att skjuta upp.

Sofie Dillon » S Magazine » 4
lundlund

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tror den går fortfarande :) Problemet är att typ alla redan sett den :P Och man vill ju inte gå på bio själv :)

2009-08-26 @ 19:01:17
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Blogga när DU vill, det ska vara en hobby och ingenting man känner att man måste göra :) Fast jag förstår vad du menar :P

2009-08-26 @ 19:02:50
URL: http://frommyowneyes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0