Life´s a rainbow

Nu är första skoldagen den här veckan avklarad och det var en riktigt skön dag, jag hade historia på morgonen i ca en halvtimme (första lektionen så vi gick bara igenom betygskriterier) och efter det gick jag, Bea och Rebecca upp på stan och sen åt vi lunch på Via Elefanten efter det gick vi tillbaka till skolan och då fick jag reda på att jag inte hade nån spanska men jag fick ändå lov att vänta kvar eftersom vi skulle ha en träff med vår mentor men sen fick jag även reda på att den också var intställd så jag slutade vid ungefär halv tio idag!!! Riktigt skönt och imorgon slutar jag kvar över tio för då har jag bara historia på morgonen, känns som en riktigt bra start på den här veckan.

Juste på stan köpte jag ett saltspray från phc som det var kampanj på så jag hoppas att den är bra!
Nu ska jag plugga lite så att jag har det gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0