Can I find a way to be every part of me

Jag passade på att göra allt tråkigt/jobbigt på en gång så nu har jag pluggat, städat mitt rum och städat badrummet. Det känns riktigt skönt att ha allt sånt gjort nu men jag funderar nästan på att plugga lite mer så att det blir mindre att göra i helgen sen ska jag även hinna med att kolla på True Blood (missade det igår).

Den här skoldagen har varit riktigt jobbig, gick till fyra och det var massa jobbiga lektioner så nu är jag dödstrött, haha jag somnade till och med till när jag skulle läsa en bok till engelskan, det var helt omöjligt att hålla ögonen öppna. Jag har kommit på att man alltid är sådär jättetrött så att om man skulle lägga sig ner och blunda så skulle man somna på en gång, när det verkligen inte går att vara vaken men när man väl ska lägga sig och sova så är man pigg eller iallafall inte tillräckligt trött för att det ska bli så. Jag vet inte om ni fattar vad jag menar för det är lite svårt att förklara menmen.

Imorgon har jag  iallafall sovmorgon till 10.15 så jag hinner säkert blogga något innan jag åker för sen får jag inte datorn förns 4/5 imorgon.

Nu ska jag gå och göra lite nytta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0